Roosschoenmakers.reismee.nl

Terug in Nederland

Hola!

Ik ben inmiddels al weer een tijdje terug in Nederland en ik ben nog steeds aan het bijkomen van de reis. De reis heeft heel veel indruk op mij gemaakt en ik ben denk ik ook wel veranderd. Ik heb heel veel mooie mensen ontmoet op mijn reis en ik vind het heel mooi om te zien dat de mensen in Guatemala gewoon blij zijn met wat ze hebben en niet altijd streven naar meer. Doordat ik heb gezien dat mensen hier zo positief blijven ondanks alles ben ik zelf ook anders tegen bepaalde dingen aan gaan kijken. Ik maak me nu minder zorgen om kleine dingen die er eigenlijk helemaal niet toe doen en ik hecht nu ook nog meer waarde aan familie en vriendschap en minder aan materialistische zaken.

Het was altijd al een droom van me om naar Zuid/Midden-Amerika te gaan en die droom is nu uitgekomen, dat voelt echt geweldig. Ik vind het nu wel heel jammer dat het voorbij is want ik heb er zo lang naar uitgekeken, maar misschien was het einde van mijn reis naar Guatemala wel het begin van iets nieuws. Ik zal deze reis nooit vergeten en ik zal altijd blijven denken aan de mensen die ik op deze reis ontmoet heb. Ik heb geen idee wat me te wachten staat in de toekomst maar ik ben iniedergeval van plan om nog veel meer mooie reizen te gaan maken.

x Roos

Reacties

Reacties

Jacqueline Martens (Krenske)????

Wat mooi Roos, ik krijg er tranen van in mijn ogen. Wat fijn dat je dit hebt mogen meemaken en dat de ervaring je rijker heeft gemaakt; dit draag je altijd mee in je toekomst.
Veel succes Roos ????

Janneke

Ha Roos,
wat superleuk om zo te lezen wat je allemaal hebt meegemaakt! Echt een mooie afwisseling wat je allemaal gedaan en gezien hebt daar. Het zal wel weer even wennen zijn geweest terug in Nederland en het zal inderdaad wel lijken of je veel langer bent weggeweest omdat je zoveel indrukken hebt opgedaan. Echt super stoer! Fijne zomer nog. Liefs, Janneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!