Roosschoenmakers.reismee.nl

Dag 8 zaterdag 18 juli

Hallo allemaal,

Toen ik vanmorgen wakker werd, was ik echt meteen vrolijk door het mooie uitzicht op het meer. Het is hier echt prachtig. Als ontbijt kregen we weer lekker pannenkoeken met fruit en daarna gingen we met een bootje over het meer naar Santiago, een klein dorpje aan de andere kant van het meer.

In Santiago maakten we eerst een korte wandeling en ondertussen vertelde Petra wat over het dorp. Daarna mochten we zelf nog even rondlopen op een klein marktje om souvenirtjes te kopen. Na ongeveer 2 uur gingen we weer terug naar ons huis in San Pedro. Daar hadden we de rest van de dag vrije tijd.

Het was super mooi weer en er lagen 2 kano's bij het huis dus ik en mijn kamergenootjes besloten om te gaan kanoënop het meer. Dat was echt super leuk! Het meer heeft echt iets magisch, het wordt omringd door vulkanen en het is echt heel groot. De rest van de middag hebben we lekker gezwommen in het meer, tijdschriften gelezen op het balkon en onze dagboekjes bijgewerkt.

'S avonds gingen we bbq'en en dat was echt heel lekker. Na het eten hadden we weer een evaluatie, maar dit keer met de hele groep tegelijk. Na de evaluatie ging iedereen heel snel naar bed maar ik heb nog best wel lang met Sofia op het balkon gezeten en dat was echt heel gezellig.

x Roos

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!