Roosschoenmakers.reismee.nl

Dag 13 donderdag 23 juli

Hallo allemaal,

Vanmorgen was de eerste keer hier in Guatemala dat we echt uit konden slapen, het ontbijt was namelijk pas om 9 uur. Er stond namelijk ook niks op het programma vandaag behalve dat we om 4 uur met de bus naar Antigua zouden gaan.

Daarom konden we na het ontbijt lekker aan het zwembad hangen en op het strand liggen. Om half 12 kregen we alleen wel als verrassing te horen dat om 12 uur alle kamers leeg moesten zijn dus toen moesten we even heel snel allemaal douchen en inpakken. Om 2 uur gingen we eten. Daarna hebben we nog even lekker aan het strand gezeten en om 4 uur gingen we de bus in om weer naar Antigua te gaan. In Antigua hadden we onze eerste nacht doorgebracht en we zouden daar ook de laatste 2 nachten doorbrengen. Ik vond het leuk in Monterrico maar ik was toch blij dat we weer naar Antigua gingen. Het is me hier namelijk toch net iets te warm.

Na ongeveer 3 uur kwamen we aan in Antigua bij het hostel waar we de 1ste nacht geslapen hadden en het voelde alsof we weer thuis waren. Het was wel raar om hier weer te zijn. Minder dan een week geleden waren we hier nog maar het lijkt veel langer geleden. Ik denk dat dat komt omdat we in de tussentijd zoveel dingen gedaan hebben en zoveel hebben meegemaakt. Ik denk dat ik ook wel veranderd ben in die tijd. Ik heb nu een ander beeld van de wereld gekregen en ik kijk nu ook anders tegen bepaalde dingen aan. Nu we hier weer terug zijn realiseer ik me wel dat mijn expeditie bijna voorbij is, en dat vind ik echt helemaal niet leuk. Ik vind het ergens wel fijn om weer naar huis te gaan maar ik heb ook het gevoel dat ik hier nog lang niet klaar ben, en ik denk ook dat ik het ontzettend ga missen. Maar goed we hebben nog 2 dagen, en morgen gaan we echt iets heel leuks doen als afsluiting, we gaan namelijk een vulkaan beklimmen!

x Roos

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!