Roosschoenmakers.reismee.nl

Dag 11 dinsdag 21 juli

Hallo iedereen,

Vandaag was de laatste morgen in ons huis bij het meer van Atitlan. Ik vond het jammer dat we daar weggingen maar ik had ook zin om weer naar een nieuwe plek te gaan. Na het ontbijt gingen we met de boot naar Panajachel, een dorp aan de overkant van het meer, en vanuit daar gingen we met de bus naar Monterrico.

Na een lange busreis van 5 uur kwamen we aan in Monterrico. Het was daar echt super heet, bijna 40 graden! Vanuit de bus liepen we meteen naar het hostel, el delfin. Er was een zwembad bij het hostel en het hostel lag echt aan het strand dus dat was wel leuk, helaas mochten we wel niet zwemmen in de zee omdat de stroming te sterk was.

Toen we ons even opgefrist hadden en de spullen in de kamer hadden gezet gingen we eten, we kregen echt superlekkere hamburgers met friet :). De rest van de dag hadden we weer vrije tijd alleen dit was de 1ste keer in Guatemala dat ik me echt niet lekker voelde. Bijna iedereen had al wel een keer last gehad van buikpijn enzo en nu was het mijn beurt. Misschien had dat ook iets te maken met de omslag van het weer ofzo want het was voor mij echt net iets te heet daar in Monterrico. Omdat ik me dus niet zo lekker voelde heb ik even geslapen maar 's avonds koelde het gelukkig iets af en toen heb ik nog even op het strand gezeten, daar waaide het heel lekker en toen voelde ik me gelijk al stukken beter. Na het avondeten gingen we snel naar bed want de volgende dag zou een lange dag worden.

x Roos

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!